luni, 18 iunie 2007

Blog de munte (romanian)

Blogul meu de munte



M-am decis ca anul ăsta sa scriu aici pe unde am umblat la munte. Până acum am trimis mail-uri la unul sau altul, care ştiam ca sunt interesaţi, dar acum m-am decis sa pun la lucru blogul. Nu stiu dacă o sa găsiţi ceva util pe-aici, dar macar nişte poze din cand în când promit sa pun.



Pozele din turele de anii trecuţi sunt in pagina mea de web sau pe picassa. Enjoy!




Prima tura (estivală..) de anul ăsta a fost un weekend cu cortul la Lac Derborence. Am gasit o grămadă de zăpadă încă, si urme infricoşătoare de avalanşe. De-atunci, mai nimic spectaculos, dar weekendul ăsta am fost la partea a 3-a din cursul de iniţiere in alpinism ţinut de Clubul Alpin Suisse. Mai multe în posul următor, care sper sa fie mai detaliat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

pt totzi cei care iubesc muntele ajutati-ne sa promovam proiectul "Varfurile Romaniei" este o campanie la inceput de strangere de fonduri pt finatarea proiectului participa si tu! www.romaniantops.eu